Wolne stanowiska w SCBIP - Komenda Główna Straży Granicznej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona posiada nowszą wersję

Kliknij tutaj, aby przejść dalej

Wolne stanowiska w SC

• Ogłoszenie nr: 171119
• Data ukazania się ogłoszenia: 09 lipca 2015 r.

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
• Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor
• do spraw obsługi sekretarskiej
• w Wydziale Administracji i Ochrony Obiektów Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej

• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:
• Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• łączenie rozmów z interesantami wewnętrznymi i zewnętrznymi (np. Biuro Ochrony Rządu, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Instytut Pamięci Narodowej, Główny Inspektor Danych Osobowych) w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora i jego zastępcy,
• ewidencja faksów wchodzących i wychodzących z biura, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w biurze,
• prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w biurze, w celu wsparcia w bieżącej pracy Dyrektora i pracowników biura,
• kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w biurze,
• przygotowywanie i obsługa organizacyjna spotkań z interesantami i gośćmi (np. przedstawiciele Biura Ochrony Rządu, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Instytutu Pamięci Narodowej, Główny Inspektor Danych Osobowych), w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora, jego zastępcy i pracowników biura,
• przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom biura, w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora i pracowników biura,
• odbieranie poczty elektronicznej, w celu wsparcia bieżącej pracy Dyrektora i pracowników biura,
• dokonywanie zakupów w ramach przyznanego funduszu reprezentacyjnego Dyrektora i jego zastępcy, w celu zapewnienia poczęstunku dla gości.

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu;
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stałe godziny pracy (8.15-16.15). Praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Warszawie przy Al. Niepodległości 100, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody. Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdów przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.


Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
• wykształcenie: średnie
• pozostałe wymagania niezbędne:
• pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
• otwartość i umiejętność szybkiego uczenia się,
• komunikatywność,
• podzielność uwagi,
• łatwość adoptowania się w nowym środowisku,
• dyspozycyjność.

wymagania dodatkowe
• doświadczenie: 6 miesięcy w pracy biurowej,
• umiejętność działania w sytuacjach wymagających presji czasu,
• umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Inne dokumenty i oświadczenia
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
• kopie innych dokumentów potwierdzających pozostałe kwalifikacje.

Termin składania dokumentów:
19-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy – inspektor BOI KGSG oraz numer ogłoszenia”

Inne informacje:
- Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1685,00 zł netto + dodatek za wysługę lat,
Dokumenty należy składać w siedzibie urzędu lub listownie.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
- Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
- Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 





• Ogłoszenie nr: 169497
• Data ukazania się ogłoszenia: 13 maja 2015 r.

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
• Komendant Główny Straży Granicznej
• poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
• starszy specjalista
• do spraw obsługi kadrowej pracowników Komendy Głównej Straży Granicznej w Wydziale Spraw Osobowych Komendy Głównej Straży Granicznej

• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:
• Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, w celu przekazania tych dokumentów pracownikom oraz komórce wypłacającej świadczenia finansowe,
• opiniowanie i przygotowywanie propozycji rozwiązań problemów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, w celu dostarczenia konkretnych rozwiązań,
• ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach, w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji na temat wysokości należnych świadczeń,
• prowadzenie i aktualizowanie książki obsady etatowej, przestrzeganie limitu zatrudnienia w przydzielonych komórkach organizacyjnych, w celu nadzoru nad obsadzaniem stanowisk oraz przekazywanie miesięcznych rozliczeń etatowo - ewidencyjnych komórce finansowej, w celu dostarczenia aktualnych informacji,
• koordynowanie procesu sporządzania ocen pracowniczych (pierwsza ocena w służbie cywilnej, ocena okresowa w służbie cywilnej), indywidualnych programów rozwoju zawodowego oraz organizowanie służby przygotowawczej pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
• dokonywanie okresowych kontroli kart ewidencji czasu pracy pracowników, w celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowością prowadzenia przedmiotowej dokumentacji w przydzielonych komórkach organizacyjnych, a także prowadzenie kart urlopowych i absencji pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu dostarczenia aktualnych informacji,
• zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej,
• przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji w sprawach emerytalno-rentowych, w celu przekazania jej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca samodzielna administracyjno-biurowa,
- praca w siedzibie urzędu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów
przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner.

Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
• wykształcenie: wyższe
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze kadrowej pracowników
• pozostałe wymagania niezbędne:
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- znajomość przepisów prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- obsługa komputera,
- komunikatywność,
- terminowość,
- skrupulatność.

wymagania dodatkowe:
• wykształcenie: prawnicze, administracyjne lub pokrewne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
• kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje dodatkowe.

Termin składania dokumentów:
01-06-2015

Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02 - 514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - starszy specjalista w Biurze Kadr i Szkolenia KGSG oraz numer ogłoszenia"

Inne informacje:
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2.260 zł. netto + dodatek za wysługę lat,
Dokumenty należy składać w siedzibie urzędu lub listownie.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
- Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
- Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/


•    Ogłoszenie nr: 167157
•    Data ukazania się ogłoszenia: 23 lutego 2015 r.


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie 


•    Komendant Główny Straży Granicznej 
•    poszukuje kandydatów na stanowisko: 
•    specjalista 
•    do spraw budżetu i finansów środków zagranicznych 
•    w Referacie Środków Zagranicznych Wydziału Ekonomicznego Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej 
•    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
 

Wymiar etatu: 1

•    Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu
Komenda Główna Straży Granicznej 
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa 
 

Miejsce wykonywania pracy:
•    Warszawa
•    Komenda Główna Straży Granicznej
Biuro Finansów
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa 
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 
•    koordynacja działań komórek/jednostek organizacyjnych SG w zakresie zbierania, sporządzania informacji finansowych (sprawozdania, raporty), sporządzania raportów zbiorczych dla instytucji nadrzędnych, prowadzenia zbiorczych zestawień o środkach zagranicznych celem bieżącego monitorowania, 
•    planowanie, opracowanie, aktualizowanie wieloletnich zestawień zawierających informacje o danym mechanizmie/instrumencie finansowym (harmonogram realizacji, decyzje o zapewnieniu finansowania, rezerwy celowe, wydatki zrealizowane) w celu bieżącej oceny/analizy środków planowanych, pozyskanych, zakontraktowanych, wydatkowanych, ewentualnych zagrożeń realizacji, 
•    sporządzanie wniosków o zapewnienie finansowania przedsięwzięcia/rezerwę celową budżetu państwa przeznaczoną na prefinansowanie/współfinansowanie środków zagranicznych, wystąpienie o decyzję Ministra Finansów celem zabezpieczenia płynności finansowej projektów finansowanych ze środków zagranicznych, 
•    opracowuje zalecenia i wytyczne wynikające z przepisów dot. gospodarki finansowej w zakresie obsługi środków zagranicznych celem właściwego definiowania środków kwalifikowanych, terminowego, zgodnego z wymogami darczyńcy, wykorzystania środków, 
•    uczestniczenie w opracowaniu projektów dokumentów mających związek z absorpcją środków zagranicznych przez Straż Graniczną celem zapewnienia zgodności z przepisami krajowymi dotyczącymi finansów publicznych, 
•    monitorowanie instrumentów finansowych Unii Europejskiej pod względem możliwości absorpcji środków przez Straż Graniczną, celem opracowania propozycji pozyskania środków zagranicznych, 
•    sporządzanie informacji i wyjaśnień wymaganych przez organy kontrolne. 
 

Warunki pracy
 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań 

- praca samodzielna biurowo - administracyjna,
- praca w siedzibie urzędu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy 
- stanowisko pracy specjalisty zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne, brak windy, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
- brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner.


Inne 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e 
•    wykształcenie: wyższe 
•    doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
•    pozostałe wymagania niezbędne:
o    znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansami publicznymi, 
o    znajomość funkcjonowania Unii Europejskiej, 
o    umiejętność obsługi programów komputerowych (MS Office) i urządzeń peryferyjnych, 
o    umiejętność pracy w zespole, 
o    umiejętność analitycznego myślenia, 
o    działanie w sytuacjach stresowych, 
o    komunikatywność, 
o    pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych. 
 

wymagania dodatkowe 
•    znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym 
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
•    życiorys i list motywacyjny
•    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
•    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
•    oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
•    kopie świadectw pracy, zaświadczeń, referencji, lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu 
 

Inne dokumenty i oświadczenia 
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
•    kopie dokumentów potwierdzających przydatne kwalifikacje dodatkowe 
 

Termin składania dokumentów: 
15-03-2015 
 

Miejsce składania dokumentów: 
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02 - 514 Warszawa 
z dopiskiem "oferta pracy - specjalista w Biurze Finansów KGSG oraz numer ogłoszenia"
 

Inne informacje: 
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1.800,00 zł. netto + dodatek za wysługę lat, 
- dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych data i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- zachęcamy osoby o lekkim stopniu niepełnosprawności do składania aplikacji na wskazane wyżej stanowisko.


Ogłoszenie nr: 166796

Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2015 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie 
Komendant Główny Straży Granicznej 
poszukuje kandydatów na stanowisko: 

inspektor 

do spraw obsługi biura przepustek w Wydziale Administracji i Ochrony Obiektów Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100 
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 
wydawanie interesantom przepustek uprawniających do wejścia do Komendy Głównej Straży Granicznej, w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony obiektu, 
bieżące prowadzenie ewidencji interesantów, przebywających na terenie obiektu, w celu możliwości identyfikacji osób przebywających na terenie obiektu, 
kontrola, przy wykorzystaniu komputerowego programu kontroli dostępu, zgodności wizerunku osób wchodzących do obiektu , w celu zapewnienia bezpieczeństwa, 
przyjmowanie i ewidencjonowanie przesyłek jawnych, prowadzenie ewidencji osób, które je dostarczyły oraz jednoczesne zwracanie uwagi na cechy charakterystyczne tych przesyłek, świadczące o zagrożeniu dla osób przebywających w obiekcie, w celu zapewnienia im bezpieczeństwa, 
obsługa interesantów (w tym obcokrajowców), w celu skierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych urzędu. 
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań 

Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy 
Stałe godziny pracy (8.15 - 16.15). 
Praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Warszawie przy al. Niepodległości 100, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody.
Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdów przy wejściu głównym.

 

Inne 
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e 
wykształcenie: średnie 
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych, 
komunikatywność, 
asertywność, 
spostrzegawczość, 
umiejętność radzenia sobie ze stresem. 
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe. 
Inne dokumenty i oświadczenia 
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 
21-02-2015 
 

Miejsce składania dokumentów: 
Komenda Główna Straży Granicznej
02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100
 

Inne informacje: 
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1660 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/ 


•    Ogłoszenie nr: 165671
•    Data ukazania się ogłoszenia: 2 stycznia 2015 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie 
•    Komendant Główny Straży Granicznej 
•    poszukuje kandydatów na stanowisko: 
•    sekretarz dyrektora biura 
•    do spraw ds. obsługi sekretariatu 
•    Referat do spraw Organizacyjnych w Kierownictwie Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Straży Granicznej 

•    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1
•    Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa 

Miejsce wykonywania pracy:
•    Warszawa
•    ul. Podchorążych 38
Warszawa 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 
•    łączenie rozmów telefonicznych dyrektora i zastępców z instytucjami oraz z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi 
•    Obsługa organizacyjno - recepcyjna spotkań kierownictwa z gośćmi z zewnątrz i pracownikami 
•    Prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do biura 
•    Przekazywanie poleceń i ustaleń pracownikom biura 
•    Redagowanie projektów pism na polecenie dyrektora 
•    Prowadzenie w ramach obsługi sekretariatu ewidencji krajowych wyjazdów służbowych Biura Łączności i Informatyki oraz przekazywanie niezbędnych danych w tym zakresie Dyrektorowi i Zastępcom oraz stosownym komórkom organizacyjnym KGSG 

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań 

- praca samodzielna biurowo - administracyjna, praca w siedzibie urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy 
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami)
- budynek nie posiada windy
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka, ekspres, czajnik
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e 
•    wykształcenie: średnie 
•    pozostałe wymagania niezbędne:
o    pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych 
o    umiejętność samodzielnej pracy, podstawowa obsługa środowiska Windows i pakiet Office 
wymagania dodatkowe 
•    doświadczenie min 3 miesiące w pracy biurowej 
•    język angielski w stopniu komunikatywnym 
•    przeszkolenie - kurs sekretarki - asystentki 
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
•    życiorys i list motywacyjny
•    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
•    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
•    oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia 
o    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
o    kopie innych dokumentów potwierdzających pozostałe kwalifikacje 

Termin składania dokumentów: 
12-01-2015 

Miejsce składania dokumentów: 
Komenda Główna Straży Granicznej
Biuro Kadr i Szkolenia
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - Sekretarz Dyrektora Biura Łączności i Informatyki KGSG oraz nr ogłoszenia " 

Inne informacje: 
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1685,55 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/


•    Ogłoszenie nr: 163236
•    Data ukazania się ogłoszenia: 23 września 2014 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie 
•    Komendant Główny Straży Granicznej 
•    poszukuje kandydatów na stanowisko: 
•    specjalista 
•    do spraw obsługi funduszy zagranicznych oraz budżetu zadaniowego SG w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG 
•    w Wydziale VI Funduszy Zagranicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 

•    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
 

Wymiar etatu: 1
•    Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100 
Miejsce wykonywania pracy:
•    Warszawa
 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 
•    Analizuje dostępne fundusze pod kątem możliwości ich pozyskania, przygotowuje notatki służbowe 
z propozycjami projektów zgodnie z właściwością Zarządu do Spraw Cudzoziemców. 
•    Współuczestniczy w opracowywaniu projektów w zakresie działań kwalifikowanych ze środków zagranicznych w celu pozyskania środków finansowych na działania realizowane i nadzorowane przez Zarząd do Spraw Cudzoziemców KGSG. 
•    Koordynuje przedsięwzięcia, zaplanowane w harmonogramie Kart Projektów, na bieżąco dostosowuje Karty Projektu do aktualnych potrzeb i planuje środki finansowe niezbędne do zabezpieczenia realizacji ww. działań, w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania zagranicznych środków finansowych. 
•    Opracowuje pod względem logistycznym plany wizyt delegacji krajowych i międzynarodowych, przygotowuje projekty umów cywilno – prawnych dla ekspertów, tłumaczy, itp., dokonuje stosownych rezerwacji, odpowiednich zakupów, w celu zapewnienia sprawnego przebiegu wizyty. 
•    Przygotowuje sprawozdawczość z realizacji projektów, pozostających w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, w celu analizy wykonania zaplanowanych działań oraz wykorzystania przyznanych środków finansowych - na podstawie wkładów przesyłanych z terenowych jednostek organizacyjnych oraz wewnętrznych komórek organizacyjnych Zarządu do Spraw Cudzoziemców. 
•    Współuczestniczy w przygotowywaniu materiałów wynikających z obowiązku sprawozdawczości 
z realizacji budżetu Straży Granicznej w układzie zadaniowym, mających na celu ocenę efektywności 
i skuteczności mierników do podzadań i działań znajdujących się w zakresie właściwości Zarządu ds. Cudzoziemców. 
•    Opracowuje projekty pism, wytycznych w zakresie działalności Wydziału VI Funduszy Zagranicznych, w celu koordynowania projektów opracowywanych przez Wydział VI Funduszy Zagranicznych oraz dostosowania sprawozdawczości z budżetu zadaniowego. 
•    Opracowuje dokumenty finansowe potwierdzające poniesienie wydatków na działania współfinansowane ze środków zagranicznych, w celu potwierdzenia kwalifikacji wydatków. 
 

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań 

Praca samodzielna biurowo-administracyjna, praca w siedzibie urzędu i poza (konieczność wyjazdów służbowych krajowych, częste kontakty z przedstawicielami Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Funduszy Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, firmami handlowo – usługowymi (sklepy, hurtownie, restauracje, hotele), obsługa delegacji zagranicznych).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy 
Dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na III piętrze budynku. 
Budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami).
Budynek posiada windę,
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.
Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
Urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e 
•    wykształcenie: wyższe 
•    pozostałe wymagania niezbędne:
o    doświadczenie powyżej 0,5 roku w pracy związanej z obsługą finansową, 
o    pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych, 
o    znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1, 
o    znajomość pakietu MS OFFICE, 
o    umiejętność analizy danych finansowych, 
o    komunikatywność, 
o    umiejętność rozwiązywania problemów, 
o    kreatywność, 
o    odporność na stres. 
wymagania dodatkowe 
•    przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych, 
•    przeszkolenie z zakresu obiegu informacji jawnych i niejawnych w Straży Granicznej, 
•    przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, 
•    znajomość przepisów będących podstawą działalności komórek właściwych w sprawach cudzoziemców, 
•    znajomość procedur dotyczących pozyskiwania środków zagranicznych. 
 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, 
•    kopie dokumentów potwierdzających znajomość wymaganych języków obcych. 
Inne dokumenty i oświadczenia 
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
•    kopie innych dokumentów potwierdzających pozostałe kwalifikacje. 

Termin składania dokumentów: 
03-10-2014 
Miejsce składania dokumentów: 
Komenda Główna Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - specjalista w Zarządzie do Spraw Cudzoziemców KGSG" oraz numer ogłoszenia.
 

Inne informacje: 
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1900 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty 
w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych 
w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:

http://www.bip.kgsg.strazgraniczna.pl/portal/s01/369/Wolne_stanowiska_w_SC.html

lub na stronie:

http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/

 


  • Ogłoszenie nr: 162397
  • Data ukazania się ogłoszenia: 18 sierpnia 2014 r.

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

  • Komendant Główny Straży Granicznej
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi funduszy zagranicznych
  • w Wydziale VI Funduszy Zagranicznych Komendy Głównej Straży Granicznej
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współuczestniczy w opracowaniu Programów Rocznych oraz Kart Projektów w zakresie działań kwalifikowanych ze środków zagranicznych w celu pozyskania środków finansowych na działania realizowane i nadzorowane przez Zarząd do Spraw Cudzoziemców KGSG (materiały do Programów Rocznych oraz same Programy Roczne przesyłane są często w języku angielskim),
  • koordynuje przedsięwzięcia, zaplanowane w harmonogramie Kart Projektów, na bieżąco dostosowuje Karty Projektu do aktualnych potrzeb i planuje środki finansowe niezbędne do zabezpieczenia realizacji ww. działań, w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania zagranicznych środków finansowych,
  • opracowuje pod względem logistycznym plany wizyt delegacji krajowych i międzynarodowych, dokonuje stosownych rezerwacji, odpowiednich zakupów, w celu zapewnienia sprawnego przebiegu wizyty (korespondencja robocza z uczestnikami wizyt prowadzona w języku angielskim),
  • przygotowuje sprawozdawczość z realizacji projektów, pozostających w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, w celu analizy wykonania zaplanowanych działań oraz wykorzystania przyznanych środków finansowych (na podstawie wkładów przesyłanych z terenowych jednostek organizacyjnych oraz wewnętrznych komórek organizacyjnych ZCU),
  • opracowuje informacje dotyczące realizacji projektów, będących w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, które są zamieszczane na stronie internetowej oraz intranetowej Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, w celu zapewnienia widoczności współfinansowania unijnego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
    - praca samodzielna biurowo - administracyjna, praca w siedzibie urzędu i poza nim (konieczność wyjazdów służbowych krajowych), częste kontakty z przedstawicielami Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Funduszy Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, firmami handlowo - usługowymi (sklepy, hurtownie, restauracje, hotele), obsługa delegacji zagranicznych.
     
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na III piętrze budynku,
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
- budynek posiada windę,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka,
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
    • znajomość procedur związanych z projektami unijnymi
    • komunikatywność
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • pozytywne przejście szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych
    • pozytywne przejście szkolenia z zakresu obiegu informacji jawnych i niejawnych w Straży Granicznej
    • odporność na stres
    • kreatywność
    • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
    • znajomość pakietu MS OFFICE

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy przy projektach unijnych,
  • doświadczenie w prowadzeniu spraw finansowych,
  • przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych,
  • znajomość przepisów będących podstawą działalności komórek właściwych w sprawach cudzoziemców.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość wymaganych języków obcych

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie innych dokumentów potwierdzających pozostałe kwalifikacje.

Termin składania dokumentów:

27-08-2014

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Główna Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - specjalista w Zarządzie do Spraw Cudzoziemców KGSG" oraz numer ogłoszenia.

Inne informacje:

Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2000 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty
w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych
w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie http://www.bip.kgsg.strazgraniczna.pl/portal/s01/369/Wolne_stanowiska_w_SC.html lub na stronie http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/
 


 

Metryczka

Data publikacji 02.01.2015
Podmiot udostępniający informację:
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Andrzej Kucharski
Osoba udostępniająca informację:
Marek Drożdż BKiSz KGSG
do góry