Wolne stanowiska w SC
• Ogłoszenie nr: 169497
• Data ukazania się ogłoszenia: 13 maja 2015 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
• Komendant Główny Straży Granicznej
• poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
• starszy specjalista
• do spraw obsługi kadrowej pracowników Komendy Głównej Straży Granicznej w Wydziale Spraw Osobowych Komendy Głównej Straży Granicznej
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
• Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, w celu przekazania tych dokumentów pracownikom oraz komórce wypłacającej świadczenia finansowe,
• opiniowanie i przygotowywanie propozycji rozwiązań problemów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, w celu dostarczenia konkretnych rozwiązań,
• ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach, w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji na temat wysokości należnych świadczeń,
• prowadzenie i aktualizowanie książki obsady etatowej, przestrzeganie limitu zatrudnienia w przydzielonych komórkach organizacyjnych, w celu nadzoru nad obsadzaniem stanowisk oraz przekazywanie miesięcznych rozliczeń etatowo - ewidencyjnych komórce finansowej, w celu dostarczenia aktualnych informacji,
• koordynowanie procesu sporządzania ocen pracowniczych (pierwsza ocena w służbie cywilnej, ocena okresowa w służbie cywilnej), indywidualnych programów rozwoju zawodowego oraz organizowanie służby przygotowawczej pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi regulacjami prawnymi,
• dokonywanie okresowych kontroli kart ewidencji czasu pracy pracowników, w celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowością prowadzenia przedmiotowej dokumentacji w przydzielonych komórkach organizacyjnych, a także prowadzenie kart urlopowych i absencji pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu dostarczenia aktualnych informacji,
• zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracowników przydzielonych komórek organizacyjnych, w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej,
• przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji w sprawach emerytalno-rentowych, w celu przekazania jej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca samodzielna administracyjno-biurowa,
- praca w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów
przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
• wykształcenie: wyższe
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obsłudze kadrowej pracowników
• pozostałe wymagania niezbędne:
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- znajomość przepisów prawa pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
- obsługa komputera,
- komunikatywność,
- terminowość,
- skrupulatność.
wymagania dodatkowe:
• wykształcenie: prawnicze, administracyjne lub pokrewne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
• kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje dodatkowe.
Termin składania dokumentów:
01-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02 - 514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - starszy specjalista w Biurze Kadr i Szkolenia KGSG oraz numer ogłoszenia"
Inne informacje:
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2.260 zł. netto + dodatek za wysługę lat,
Dokumenty należy składać w siedzibie urzędu lub listownie.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
- Decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
- Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
- Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/
• Ogłoszenie nr: 167157
• Data ukazania się ogłoszenia: 23 lutego 2015 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
• Komendant Główny Straży Granicznej
• poszukuje kandydatów na stanowisko:
• specjalista
• do spraw budżetu i finansów środków zagranicznych
• w Referacie Środków Zagranicznych Wydziału Ekonomicznego Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Główna Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
• Warszawa
• Komenda Główna Straży Granicznej
Biuro Finansów
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• koordynacja działań komórek/jednostek organizacyjnych SG w zakresie zbierania, sporządzania informacji finansowych (sprawozdania, raporty), sporządzania raportów zbiorczych dla instytucji nadrzędnych, prowadzenia zbiorczych zestawień o środkach zagranicznych celem bieżącego monitorowania,
• planowanie, opracowanie, aktualizowanie wieloletnich zestawień zawierających informacje o danym mechanizmie/instrumencie finansowym (harmonogram realizacji, decyzje o zapewnieniu finansowania, rezerwy celowe, wydatki zrealizowane) w celu bieżącej oceny/analizy środków planowanych, pozyskanych, zakontraktowanych, wydatkowanych, ewentualnych zagrożeń realizacji,
• sporządzanie wniosków o zapewnienie finansowania przedsięwzięcia/rezerwę celową budżetu państwa przeznaczoną na prefinansowanie/współfinansowanie środków zagranicznych, wystąpienie o decyzję Ministra Finansów celem zabezpieczenia płynności finansowej projektów finansowanych ze środków zagranicznych,
• opracowuje zalecenia i wytyczne wynikające z przepisów dot. gospodarki finansowej w zakresie obsługi środków zagranicznych celem właściwego definiowania środków kwalifikowanych, terminowego, zgodnego z wymogami darczyńcy, wykorzystania środków,
• uczestniczenie w opracowaniu projektów dokumentów mających związek z absorpcją środków zagranicznych przez Straż Graniczną celem zapewnienia zgodności z przepisami krajowymi dotyczącymi finansów publicznych,
• monitorowanie instrumentów finansowych Unii Europejskiej pod względem możliwości absorpcji środków przez Straż Graniczną, celem opracowania propozycji pozyskania środków zagranicznych,
• sporządzanie informacji i wyjaśnień wymaganych przez organy kontrolne.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca samodzielna biurowo - administracyjna,
- praca w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy specjalisty zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne, brak windy, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
- brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
• wykształcenie: wyższe
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
• pozostałe wymagania niezbędne:
o znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansami publicznymi,
o znajomość funkcjonowania Unii Europejskiej,
o umiejętność obsługi programów komputerowych (MS Office) i urządzeń peryferyjnych,
o umiejętność pracy w zespole,
o umiejętność analitycznego myślenia,
o działanie w sytuacjach stresowych,
o komunikatywność,
o pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych.
wymagania dodatkowe
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie świadectw pracy, zaświadczeń, referencji, lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie lub zaświadczenie o zatrudnieniu
Inne dokumenty i oświadczenia
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
• kopie dokumentów potwierdzających przydatne kwalifikacje dodatkowe
Termin składania dokumentów:
15-03-2015
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02 - 514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - specjalista w Biurze Finansów KGSG oraz numer ogłoszenia"
Inne informacje:
- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1.800,00 zł. netto + dodatek za wysługę lat,
- dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych data i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- zachęcamy osoby o lekkim stopniu niepełnosprawności do składania aplikacji na wskazane wyżej stanowisko.
Ogłoszenie nr: 166796
Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2015 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi biura przepustek w Wydziale Administracji i Ochrony Obiektów Biura Ochrony Informacji Komendy Głównej Straży Granicznej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
wydawanie interesantom przepustek uprawniających do wejścia do Komendy Głównej Straży Granicznej, w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony obiektu,
bieżące prowadzenie ewidencji interesantów, przebywających na terenie obiektu, w celu możliwości identyfikacji osób przebywających na terenie obiektu,
kontrola, przy wykorzystaniu komputerowego programu kontroli dostępu, zgodności wizerunku osób wchodzących do obiektu , w celu zapewnienia bezpieczeństwa,
przyjmowanie i ewidencjonowanie przesyłek jawnych, prowadzenie ewidencji osób, które je dostarczyły oraz jednoczesne zwracanie uwagi na cechy charakterystyczne tych przesyłek, świadczące o zagrożeniu dla osób przebywających w obiekcie, w celu zapewnienia im bezpieczeństwa,
obsługa interesantów (w tym obcokrajowców), w celu skierowania ich do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stałe godziny pracy (8.15 - 16.15).
Praca biurowa, wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Warszawie przy al. Niepodległości 100, w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody.
Niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: budynek wyposażony w dźwig umożliwiający dostęp do windy osobom niepełnosprawnym, ale brak podjazdów przy wejściu głównym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:
pozytywne przejście procedury sprawdzającej, w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
komunikatywność,
asertywność,
spostrzegawczość,
umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
21-02-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Straży Granicznej
02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100
Inne informacje:
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1660 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/
• Ogłoszenie nr: 165671
• Data ukazania się ogłoszenia: 2 stycznia 2015 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
• Komendant Główny Straży Granicznej
• poszukuje kandydatów na stanowisko:
• sekretarz dyrektora biura
• do spraw ds. obsługi sekretariatu
• Referat do spraw Organizacyjnych w Kierownictwie Biura Łączności i Informatyki Komendy Głównej Straży Granicznej
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
• Warszawa
• ul. Podchorążych 38
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• łączenie rozmów telefonicznych dyrektora i zastępców z instytucjami oraz z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
• Obsługa organizacyjno - recepcyjna spotkań kierownictwa z gośćmi z zewnątrz i pracownikami
• Prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do biura
• Przekazywanie poleceń i ustaleń pracownikom biura
• Redagowanie projektów pism na polecenie dyrektora
• Prowadzenie w ramach obsługi sekretariatu ewidencji krajowych wyjazdów służbowych Biura Łączności i Informatyki oraz przekazywanie niezbędnych danych w tym zakresie Dyrektorowi i Zastępcom oraz stosownym komórkom organizacyjnym KGSG
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca samodzielna biurowo - administracyjna, praca w siedzibie urzędu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami)
- budynek nie posiada windy
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka, ekspres, czajnik
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
• wykształcenie: średnie
• pozostałe wymagania niezbędne:
o pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
o umiejętność samodzielnej pracy, podstawowa obsługa środowiska Windows i pakiet Office
wymagania dodatkowe
• doświadczenie min 3 miesiące w pracy biurowej
• język angielski w stopniu komunikatywnym
• przeszkolenie - kurs sekretarki - asystentki
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia
o kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
o kopie innych dokumentów potwierdzających pozostałe kwalifikacje
Termin składania dokumentów:
12-01-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Straży Granicznej
Biuro Kadr i Szkolenia
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - Sekretarz Dyrektora Biura Łączności i Informatyki KGSG oraz nr ogłoszenia "
Inne informacje:
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1685,55 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/
• Ogłoszenie nr: 163236
• Data ukazania się ogłoszenia: 23 września 2014 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
• Komendant Główny Straży Granicznej
• poszukuje kandydatów na stanowisko:
• specjalista
• do spraw obsługi funduszy zagranicznych oraz budżetu zadaniowego SG w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG
• w Wydziale VI Funduszy Zagranicznych Komendy Głównej Straży Granicznej
• W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
• Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100
Miejsce wykonywania pracy:
• Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Analizuje dostępne fundusze pod kątem możliwości ich pozyskania, przygotowuje notatki służbowe
z propozycjami projektów zgodnie z właściwością Zarządu do Spraw Cudzoziemców.
• Współuczestniczy w opracowywaniu projektów w zakresie działań kwalifikowanych ze środków zagranicznych w celu pozyskania środków finansowych na działania realizowane i nadzorowane przez Zarząd do Spraw Cudzoziemców KGSG.
• Koordynuje przedsięwzięcia, zaplanowane w harmonogramie Kart Projektów, na bieżąco dostosowuje Karty Projektu do aktualnych potrzeb i planuje środki finansowe niezbędne do zabezpieczenia realizacji ww. działań, w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania zagranicznych środków finansowych.
• Opracowuje pod względem logistycznym plany wizyt delegacji krajowych i międzynarodowych, przygotowuje projekty umów cywilno – prawnych dla ekspertów, tłumaczy, itp., dokonuje stosownych rezerwacji, odpowiednich zakupów, w celu zapewnienia sprawnego przebiegu wizyty.
• Przygotowuje sprawozdawczość z realizacji projektów, pozostających w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, w celu analizy wykonania zaplanowanych działań oraz wykorzystania przyznanych środków finansowych - na podstawie wkładów przesyłanych z terenowych jednostek organizacyjnych oraz wewnętrznych komórek organizacyjnych Zarządu do Spraw Cudzoziemców.
• Współuczestniczy w przygotowywaniu materiałów wynikających z obowiązku sprawozdawczości
z realizacji budżetu Straży Granicznej w układzie zadaniowym, mających na celu ocenę efektywności
i skuteczności mierników do podzadań i działań znajdujących się w zakresie właściwości Zarządu ds. Cudzoziemców.
• Opracowuje projekty pism, wytycznych w zakresie działalności Wydziału VI Funduszy Zagranicznych, w celu koordynowania projektów opracowywanych przez Wydział VI Funduszy Zagranicznych oraz dostosowania sprawozdawczości z budżetu zadaniowego.
• Opracowuje dokumenty finansowe potwierdzające poniesienie wydatków na działania współfinansowane ze środków zagranicznych, w celu potwierdzenia kwalifikacji wydatków.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca samodzielna biurowo-administracyjna, praca w siedzibie urzędu i poza (konieczność wyjazdów służbowych krajowych, częste kontakty z przedstawicielami Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Funduszy Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, firmami handlowo – usługowymi (sklepy, hurtownie, restauracje, hotele), obsługa delegacji zagranicznych).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na III piętrze budynku.
Budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami).
Budynek posiada windę,
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.
Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
Urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
• wykształcenie: wyższe
• pozostałe wymagania niezbędne:
o doświadczenie powyżej 0,5 roku w pracy związanej z obsługą finansową,
o pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
o znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
o znajomość pakietu MS OFFICE,
o umiejętność analizy danych finansowych,
o komunikatywność,
o umiejętność rozwiązywania problemów,
o kreatywność,
o odporność na stres.
wymagania dodatkowe
• przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
• przeszkolenie z zakresu obiegu informacji jawnych i niejawnych w Straży Granicznej,
• przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych,
• znajomość przepisów będących podstawą działalności komórek właściwych w sprawach cudzoziemców,
• znajomość procedur dotyczących pozyskiwania środków zagranicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
• kopie dokumentów potwierdzających znajomość wymaganych języków obcych.
Inne dokumenty i oświadczenia
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
• kopie innych dokumentów potwierdzających pozostałe kwalifikacje.
Termin składania dokumentów:
03-10-2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Straży Granicznej
al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - specjalista w Zarządzie do Spraw Cudzoziemców KGSG" oraz numer ogłoszenia.
Inne informacje:
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 1900 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty
w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych
w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
http://www.bip.kgsg.strazgraniczna.pl/portal/s01/369/Wolne_stanowiska_w_SC.html
lub na stronie:
http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/
- Ogłoszenie nr: 162397
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 sierpnia 2014 r.
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
- Komendant Główny Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw obsługi funduszy zagranicznych
- w Wydziale VI Funduszy Zagranicznych Komendy Głównej Straży Granicznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
02-514 Warszawa
al. Niepodległości 100
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współuczestniczy w opracowaniu Programów Rocznych oraz Kart Projektów w zakresie działań kwalifikowanych ze środków zagranicznych w celu pozyskania środków finansowych na działania realizowane i nadzorowane przez Zarząd do Spraw Cudzoziemców KGSG (materiały do Programów Rocznych oraz same Programy Roczne przesyłane są często w języku angielskim),
- koordynuje przedsięwzięcia, zaplanowane w harmonogramie Kart Projektów, na bieżąco dostosowuje Karty Projektu do aktualnych potrzeb i planuje środki finansowe niezbędne do zabezpieczenia realizacji ww. działań, w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania zagranicznych środków finansowych,
- opracowuje pod względem logistycznym plany wizyt delegacji krajowych i międzynarodowych, dokonuje stosownych rezerwacji, odpowiednich zakupów, w celu zapewnienia sprawnego przebiegu wizyty (korespondencja robocza z uczestnikami wizyt prowadzona w języku angielskim),
- przygotowuje sprawozdawczość z realizacji projektów, pozostających w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, w celu analizy wykonania zaplanowanych działań oraz wykorzystania przyznanych środków finansowych (na podstawie wkładów przesyłanych z terenowych jednostek organizacyjnych oraz wewnętrznych komórek organizacyjnych ZCU),
- opracowuje informacje dotyczące realizacji projektów, będących w zakresie właściwości Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, które są zamieszczane na stronie internetowej oraz intranetowej Zarządu do Spraw Cudzoziemców KGSG, w celu zapewnienia widoczności współfinansowania unijnego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca samodzielna biurowo - administracyjna, praca w siedzibie urzędu i poza nim (konieczność wyjazdów służbowych krajowych), częste kontakty z przedstawicielami Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Funduszy Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Władzą Wdrażającą Programy Europejskie, firmami handlowo - usługowymi (sklepy, hurtownie, restauracje, hotele), obsługa delegacji zagranicznych.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na III piętrze budynku,
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
- budynek posiada windę,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- urządzenia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka,
- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- znajomość procedur związanych z projektami unijnymi
- komunikatywność
- umiejętność rozwiązywania problemów
- pozytywne przejście szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych
- pozytywne przejście szkolenia z zakresu obiegu informacji jawnych i niejawnych w Straży Granicznej
- odporność na stres
- kreatywność
- pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość pakietu MS OFFICE
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy przy projektach unijnych,
- doświadczenie w prowadzeniu spraw finansowych,
- przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych,
- znajomość przepisów będących podstawą działalności komórek właściwych w sprawach cudzoziemców.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość wymaganych języków obcych
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie innych dokumentów potwierdzających pozostałe kwalifikacje.
Termin składania dokumentów:
27-08-2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem "oferta pracy - specjalista w Zarządzie do Spraw Cudzoziemców KGSG" oraz numer ogłoszenia.
Inne informacje:
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2000 zł netto + dodatek za wysługę lat.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data przyjęcia oferty
w urzędzie lub data stempla pocztowego.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych
w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń.
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie http://www.bip.kgsg.strazgraniczna.pl/portal/s01/369/Wolne_stanowiska_w_SC.html lub na stronie http://www.strazgraniczna.pl/wps/portal/tresc?WCM_GLOBAL_CONTEXT=pl/serwis-sg/nabor_do_sluzby/korpus_sluzby_cywilnej/